středa 27. listopadu 2013

Květáková pizza

Věřím že jste o tomto zázraku už slyšeli. Já jsem tuto pizzu objevila u Cassey a trochu jsem si ji upravila podle sebe, byla opravdu výborná, akorát mě mrzí, že jsme neměli nějaké maso, které bych si na to dala. Mamka si tam dala slaninu, ale já ji moc nemusím, takže jen s cibulí :-)




Ingredience na 2 pizzy

  • celý květák
  • 250 g mozzarelly
  • 2 vejce
  • 1/2 lžičky soli
  • 1 lžička sušené bazalky
  • 1 stroužek česneku
  • cibule
  • rajčata
  • sůl
Květák nakrájíme na malé kousíčky nebo rozmixujeme, poté ho dáme na 8 min do mikrovlnky. Nakrájíme mozzarelu a smícháme jí s vejci, solí, bazalkou, česnekem a květákem.Totuto hmotou vysteleme formu na pizzu a dáme ji na deset minut do trouby vyhřáté na 220°. Osmažíme půlku cibule s česnekem a přidáme oloupaná rajčata. Rajčatovou směsí potřeme pizzu a obložíme ji nakrájenou cibulí. Můžete přidat také šunku nebo papriku. Pizzu dáme ještě na deset minut do trouby a můžeme podávat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat