pátek 29. listopadu 2013

Vánoce jsou za dveřmi

Ahoj,
asi to všichni víte, ale já vám to připomenu - v neděli je první advent :-) Už máte připravený věnec se čtyřmi svíčkami, napečené cukroví, vyzdobený dům nebo dokonce stromeček?

Já jsem byla minulý víkend s rodiči na zahradě, uřízli jsme tam stromeček a teď čeká na terase až ho nastrojíme. Možná vám to někomu bude připadat divné, vždyť je přece listopad, ale od svých tří let jsem byla doma na Vánoce jen jednou, jinak je trávím na horách s rodinou a přáteli. Ale o tom až příště.

No a protože tu na Vánoce nejsme tak stromeček zdobíme na první advent, abychom si ho užili. V pondělí jsem zadělala těsto na perníčky, abychom je mohly o víkendu upéct, nazdobit a dát je na stromeček, určitě sem dám potom fotky :-)

Tohle je stromeček, který jsme měli loni na horách :-D



Jinak už jste viděli Hunger Games? Já se na ně jdu podívat zítra a už se na ně opravdu těším. Sice jsem četla knížku a co jsem tak slyšela, tak to udělali hodně podobně, ale stejně se už nemůžu dočkat. Navíc jdu s kamarádkou, kterou jsem už dva týdny neviděla :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat