neděle 5. ledna 2014

Food in photo I.

Ahoj,
Nejprve bych vám chtěla popřát vše nejlepší do nového roku a ať dosáhnete toho co si přejete.
Dneska to bude jen o fotkách, takže se do toho dáme :-)



 O Vánocích a o silvestra jsem byla s rodiči a kamarády na horách. Nejprve jsme lyžovali a když roztál sníh chodili jsme na pěší nebo na hřebeny na běžky.




 Snídaně: ovesná kaše s hořkou čokoládou a malinami




Oběd: celozrnné těstoviny s kuřecím a mrkví



Večeře: celozrnné palačinky s bílým jogurtem, banánem a kakaem



Snídaně: banánové lívanečky (jen banán a vajíčko, nejlehčí recept co znám) s jogurtem a posledním zbytečkem malin - zapomněla jsem koupit :-(



Svačina: jablko s kaki a lněným semínkem



Oběd: krkovice s brambory a salátem



Večeře: květáková pizza, místo mozarely jsem použila cottage 




Snídaně: celozrnná vafle s jogurtem a banánem



a druhá s jogurtem a jahodami



Svačina: bílý jogurt s banánem a koky



Oběd: krkovice se zapečeným kuskusem a salát



Svačina: klasický cheese cake 



Večeře: žitný chleba s cottage, šunkou a salát

Protože jsem byla poslední čtyři dny prázdnin doma, tak jsem se se skoro každým jídlem vyvařovala, ale chtělo by to foťák :-)

3 komentáře: